You are currently viewing Apartament w górach bardzo nam się spodobał

Apartament w górach bardzo nam się spodobał

Postanowiłam zorganizować wieczór panieński dla moje siostry w górach. Ona uwielbia wędrówki górskie. Nie jest typową imprezowiczką więc postanowiłam ją zaskoczyć. Ja lubię spędzać czas z przyjaciółki w różnych klubach i pewnie myśli, że szykuje dla niej całonocną imprezę ale zdecydowałam się na zorganizowanie dla niej niespodzianki, która będzie jej się podobać. Zdecydowałam się na Zakopane bo mamy z tą miejscowością sporo dobrych wspomnień. Nasza babcia lubiła też góry i często z nią wyjeżdżaliśmy na wakacje.

Wynajęłam apartament w górach

zakopane apartamenty do wynajęciaMieszkaliśmy z siostrą w Poznaniu i ja już dawno nie byłam w górach. Chciałam sobie przypomnieć te miejsca, które odwiedzaliśmy z babcią. Zadzwoniłam do kilku najlepszych przyjaciółek mojej siostry i każdej pomysł się spodobał. Zdecydowałyśmy się na aktywny weekend z wieczornym spa w jakimś przytulnym hotelu, Wpisałam w wyszukiwarce zakopane apartamenty do wynajęcia. Zależało mi na jakimś fajnym hotelu w centrum miasta. Miałyśmy jechać pociągiem więc chciałam żeby wszędzie było blisko. Zakopane to piękne miasto i oferuje sporo różnych pensjonatów, hotelu czy hosteli do wynajęcia. Miałyśmy ograniczony budżet ale udało mi się znaleźć fajne miejsce w przystępnej cenie. Apartament, który zarezerwowałam był przytulnie urządzony. Były w nim trzy pokoje więc wszystkie mogłyśmy się w nim zmieścić. Wystrój bardzo nam się podobała a także to, że na dole był dostępny basen dla gości i spa. Mogłyśmy korzystać z basenu bez ograniczeń a jeżeli chodzi o zabiegi spa to musiałyśmy się umówić na konkretną godzinę. Ja przy rezerwacji apartamentu zarezerwowałam już dla nas masaż i zabieg na twarz. Nasz wyjazd był bardzo udany. Wszystkie dziewczyny były zadowolone a szczególnie moja siostra. Apartament w Zakopanem bardzo nam się podobał a właściciele byli mili.

Na pewno chętnie jeszcze się do niego wybiorę żeby spędzić w nim swój urlop. Przypomniałam sobie jak fajnie spędzało się wakacje z moją babcią i żałuję że nie ma jej już z nami. Najważniejszy jest dla mnie fakt, że spędziłyśmy fajny weekend z przyjaciółkami siostry tuż przed najważniejszą uroczystością w jej życiu. Apartamenty miały sporo pozytywnych opinii od klientów, którzy spędzili w nich swoje urlopy. My także postanowiłyśmy pozytywnie go ocenić.